千金勝萬金

2024年4月6日 星期六

花草世界

下午:

女:媽咪,我send咗條片比你,你睇下。。。

媽:有棵花我要剪一剪先。

女:都話你鍾意植物多過我啦。

媽咪笑但不語。


黃昏: 

女:媽咪,如果世界忽然發生咗一D事,你只可以救一樣野,咁你揀我定你D植物?

媽:傻女黎既,梗係。。。

女:梗係你D植物丫嘛。

媽(大笑):傻豬,咁多棵我救得邊棵?

女:即係如果得一棵,你就揀佢唔揀我啦?

媽:嘿嘿,你覺得有無可能呢?


晚上:

女:世界末日時,你都揀要你D花而唔要我啊!

媽(暗笑):你冇野嘛,為咗D植物不斷發我爛渣?

女:你對D植物好過我!

媽:你未出世時我同爹哋講笑話如果生個仔就叫林草,女就叫林花。你係我肚裡面時,已經係我既花花草草啦。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men