千金勝萬金

2024年4月3日 星期三

嘥氣

回帶Mode~~

昨夜,媽咪預備入睡了,女兒氣急敗壞地衝入我們房間,訴說著剛才不小心倒瀉了整盒全新(係全新!)的棉花棒。

女:媽咪點算啊?係咪執返入個盒啊?

媽(沒好氣地):你執返入去啦。


是日早餐時,由爹哋先說起昨晚這事。

爸:做乜廁所有咁多支棉花棒拎咗出黎?

女:我尋晚倒瀉咗。

媽:係喇,你尋晚做乜會倒瀉晒盒棉花棒?

女:我做實驗時拎住個盒,唔知點樣就成隻手反轉咗。

(想像那個畫面,應該頗有喜感吧!)

媽:咁咪污糟晒囉?

女:我有諗過架,我將D濕咗既執埋一堆,可以用來清潔地方用,其他乾既放返入盒。

雖然心底覺得她某程度已經污染了它們,但還是向她報以一個皮笑肉不笑的樣子,倒亦欣賞這孩子當時稍有思考過才善後。

女:媽咪,如果你細個咁樣,係咪會比婆婆鬧到飛天?

(婆婆啊婆婆,抱歉曾向女兒說過你教養的方式!)

兩代人的教養孩子的方針,都必然是希望他們向好的,但表達方式各異。心底極速思量著該令孩子正向思考她祖輩教育方針的一些積極意義,便說:咁倒瀉咗野係浪費,嚴厲可以令人深刻,下次會謹慎D嘛。

然後,媽咪古惑地笑問:咁我係咪應該惡D鬧你呢?!

她不同意道:鬧係嘥氣,唔等於下次唔會再犯。而且都已經發生咗,棉花棒要濕都濕咗,鬧又唔會令件事回轉。

我之前和她說過的類似的話,好傢伙,學以置用!某程度非常同意這說法,畢竟鬧她的確是件嘥氣的事。

近日學校放假,對於有人早晚不斷重複吵鬧,自覺已經身心太累。昨天,我選擇避開,一整天都幾乎沒理啋過這孩子。黃昏時,她報復式似的以更大的哭鬧來回應:你今日做乜咁嬲我?我做錯咗D乜?你做乜全日都唔理我?係咪唔愛我?

看著她渴望被愛與被肯定的樣子,雖然討厭那種哭鬧,但作為一個理智的成年人,還是以憐憫與愛來回應,便如實告知:我只係需要一D空間,保持心靈平靜。你覺得我唔愛你咩?我點會唔愛你。

她大惑不解,無法感受媽咪複雜的情感。

如果總是重複犯同樣(或相近)的錯,以惡回應她,肯定係傷自己的身。反過來說,倒瀉棉簽嘛,心底知道她並非故意犯錯,便放過她又放過自己好了。
不過,有人還是會故意挑釁。。。
女:你做乜咁惡望住我?係咪想鬧我?
媽:我邊有鬧你。
女:但你個樣似想鬧我喎,不過,我倒瀉五百支棉花棒你都冇鬧我就真既。
媽:吓,五百支?我以為係二百支。
女:你唔知自己買咗D咩架?
媽(沒好氣):你話你係咪抵鬧丫!

好端端全新的棉簽,變得亂七八糟

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men