千金勝萬金

2015年7月28日 星期二

母愛

女兒多番表示過自己將來不想生小朋友,一則因為怕痛(是因為媽咪告訴過她嗎?),二則她覺得小寶寶常常哭鬧。
今日,她又發表自己的偉論:媽咪,我第時大個唔生BB。
媽:你大個遇到個好鍾意既男仔,同佢結婚前再討論啦。BB好得意架,如果我唔生BB,咁咪冇你囉!
女:係咪你好鍾意我,所以生咗我?
媽咪認真思索了她的話片刻,覺得她犯了一些邏輯上的錯誤。
沉思了半嚮,媽咪笑著對她說:你未出世前,我唔知你係點樣架,未知你係點就已經好鍾意你??
但媽咪又不能否認,即使女兒未出世,自己已經深深愛著她;而這種愛,自她出生以後,與日俱增。大抵這就是天下間所說的--母愛。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men