千金勝萬金

2011年8月24日 星期三

逾期居留--做功課

40W3D ,必須說明:雖則波媽有少少心急,因為日日等運到其實有點悶,但心情蠻好^^
所謂開卷有益:之前看過書,論到過期妊娠,最怕都是影響胎兒的健康而已。但,波波才「逾期居留」三天,短期內大抵不是太大問題。
不過,小心駛得萬年船:星期一往檢查時,醫生提供了一張「胎兒活動記錄表」給我做功課。由昨天起每日早上九時打後十二小時內,得好好記錄胎兒幾時活動夠十次。十二小時內不夠數,要立時入院,確保胎兒安全。
當收到此表時,媽咪心想:咦,咁我咪無得午睡?
看此博好一段時間的人,大抵都知道波波是個活潑好動的小人兒。果然,兩天下來,都是約兩小時已達標;當中我已把太小型的胎動屏除,只計算那些每次比較大的挪動和一連串的動作。
所以,當初不能午睡的顧慮,其實是過慮:昨天午睡得很香甜呢!

題外話:見好友關切問候我孕友人的病情,話說前兩天我們通了個電話...
她:肝指數一直都下降緊。
我:咁有無問醫生可唔可以出院?
她:所謂低咗,其實仍然好高。
我:係?正常幾多?你而家幾多?
她:正常約30,我目前300幾,入院時係500幾。醫生話如果有肝炎果D,可以去到過千!
我:嘩!(真係受驚)咁你唔好諗出院喇,係度住到BB出世啦!

衷心希望孕好友和小寶寶一切安好,待催生後,兩人都健健康康的回家去。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men