千金勝萬金

2011年8月1日 星期一

37W產檢--足月寶寶

體重:61.3kg (135磅),上次是60.6kg (133.3磅)。姑娘指增加的幅度很理想,但要保持不要上升得太多。話說懷孕至今,原來我已經增重約30磅了,真係勁。
血壓:127/71
心跳:85
波波心跳:153-163 (這個寶寶很好動,量心跳時身體不停郁)

才坐下,姑娘第一句是:37週,足月喇喎,想BB幾時出世?
我:快D都好架!^^
照完一輪超聲波後--
她:頭仔已經向下,但未係話好低。
我:呢個時候係咪落咗去就唔會轉番上黎?
她:基本上係因為空間有限,但無人可以保證架。......得閒行多D,你有無扭下條腰?
我:扭腰?咁又無喎...
她:你有無睇過D人用生產球?就係咁,你當自己坐係個大波上面,左右扭下條腰囉。
我:哦!......有時我胸骨好痛,俾BB頂實,係咪佢對腳仔?
她:應該係patpat位,手仔腳仔應該係你個肚低少少位置。......下次檢查係一個星期後,如果你作動就直接響產房見喇!
我:呵呵,好啊!

題外話--
之一
今日不知怎地,流程很慢,等見助產士花了45分鐘。期間姑娘請我填寫有關助產士服務的問卷。還好,可以打發時間。我提出有關座位的問題,因見好些陀著大肚子的準媽媽得站著等候,真替她們辛苦。反見有不少陪同孕婦前來的家人(丈夫/母親等等)都坐在有限的椅子上,直至姑娘出聲請那些家人讓座給站著的太太時,才有人醒覺立時起來。
我明白地方有限,增添椅子也許不易,但如如在椅子上貼上「孕婦優先」字樣,會不會是個很好的提示呢?

之二
話說今早出發時,遇上同樓層的鄰居先生,彼此寒暄幾句後,
他:你呢個係咪囝黎架?
我(笑著又好奇地):點解你覺得係囝?
搬進來六、七年的他:我地呢座好奇怪,見親個個都幾乎生囝,好少聽到話生囡!我個囝都係搬過黎後出世。
我:咁得意?到時話你知!

波波到底係囝定囡呢,嘩哈哈~
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men