千金勝萬金

2011年8月8日 星期一

38W產檢--遇健談助產士

體重:61.8kg (136磅),上次是61.3kg (135磅)。
血壓:136/75(左手),125/68 (右手),度完第一次,姑娘問我是否很緊張,著我深呼吸後再量右手。其實我不緊張,但每每量第一次都有少少超標!
心跳:95,90
波波心跳:153

近幾次產檢的等候時間,好似一次比一次長,今日便得花1.5小時了。
今天的助產士很健談...
她:有無同BB講數,想佢幾時出世?
媽:有啊,成日都希望佢快D。
(明知今日稍後有乙鏈報告,快D都好啊!日日陀住塊石頭,波媽都挺辛苦的)
她:咁有無同佢講最遲幾時好出世喇?
媽:又無喎,睇佢自己想幾時囉,不過成日同佢講,到時唔好搞咁耐,快手快腳好出黎喇!
一輪檢查後...
她:咦,你膀胱好脹,係咪好急?
媽:係呀,不過成日都好急咁,所以無理到。
她:你下次去咗廁所先嘛,BB落咗黎,壓住膀胱你會成日都好急架。而家按佢頭仔就俾膀胱脹實頂住,我要大力少少先按到佢頭位,太痛你就出聲。
都不算太大力吧,姑娘其實好溫柔。
她:先生會唔會陪產?
爸:會啊。
她:剪唔剪臍帶呢?
爸:都想剪。
媽:我聽過好似話係你地剪咗先俾爹哋剪架喎...
爸:係囉,咁剪黎做乜架?
媽:係咪當做剪彩儀式咁?
夫妻倆你一言我一語,七嘴八舌的回應著。
她:梗唔係我地剪!(面向波爸)我地之前會教你點剪,如果剪得唔好,我地先會補多一下。
媽:咁又係喎,否則咪愈剪愈短^^
她:又唔會,我地有個夾夾實臍帶先俾你剪。
媽:你地D較剪應該好利,我諗一剪就得啦?
她:唔一定架,有時好緊張的話,未必一剪就好。
波爸媽相視而笑。......
媽:鐵丸同葉酸食埋今日都食晒,我仲使唔使食?
她:咁我俾到40W你...都係唔好,俾夠41W你。
媽:唔好搞咁耐都未生喇卦^^
她:呵,下星期番黎檢查,一係就產房見啦!
姑娘咁好傾,怪不得今天在外面要等這許久了。

題外話:
之一
上星期驗乙鏈,波媽中午前收到診所來電,我過關了,yeah~

之二:
媽:你到時剪臍帶會唔會好緊張架?
爸:應該都唔會既,不過,不如買定D豬腸練下先囉。:>
波波啊,爹哋竟然當你條臍帶係豬腸喎,嘩哈哈~
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men