千金勝萬金

2011年7月15日 星期五

辛苦。。。

波爸近來有點「少忙」,這星期他總是風塵僕僕,而今天一早就番大陸一轉,下午回香港公司見客,今晚再得陪我去聽講座。
一天之內,港九新界大陸去勻。爹哋辛苦了,天雨路滑,要小心開車啊!
最近波媽總是睡得不太好,也有點辛苦。
早上醒來時,我突然在房中痛苦地呻吟:呀~~好痛,好痛啊~~~
爹哋緊張地從書房急步衝入來:乜事??生得拿?
我沒氣力地回應:小腿抽筋,好痛啊!
爹哋:我以為你穿水,嚇得我丫!
他耐心地搓揉了一會,媽咪的痛腳漸漸好轉起來。肚子大,睡覺時轉身也不易,或者因此令血液循環變差,便容易抽筋了。
說到肚子大,想起異性好友早一兩個月前,感同身受地說:個肚大頂住晒真係好辛苦,要彎腰又唔容易,人又無咁靈活,重心又傾前,腰骨又痛...
聽他輕而易舉羅例了許多大肚的不便,波媽大惑不解問道:你又知?你又唔會生仔,你老婆又未生過...?
友人不無自嘲地回應:我陀住個大肚腩十幾年啦,點會唔知?!
嘿,十幾年,真的太辛苦了!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men