千金勝萬金

2011年7月25日 星期一

36W產檢--見醫生

昨晚小波波特別活潑,不停鑽來鑽去,媽咪只睡得四小時,真的累透了......
近幾天,波媽確實有點辛苦:水腫情況明顯了--手指時而腫得連婚戒都脫不下、睡不好加上天氣熱自然會心浮氣燥、胸骨又往往被寶寶的大力金剛腿撐著,呼吸亦有點困難......
嗯,波媽加油啊~~~
既然要到醫院檢查,睡不著賴在床上亦沒意思,提早起來吃早餐好了。至於檢查,搞了不只個半鐘才可離開醫院,超過九成時間是用來等待的。

說回今日產檢細項:
體重:60.6kg (133磅),上次是58.6kg(129磅),三星期的增幅蠻理想呢。
心跳:85
血壓:129/71
波波心跳:卜卜卜卜卜(應該同平時差不多吧,因為我看不到儀器上的數字!)

醫生按完我肚子後說:size正常,個BB似你喎。
我好奇地問:即係點呀?
醫:見你肚細細咁囉。
既然她指胎size正常,我話:細咪好囉,好生D。
我心想:腰骨都快要斷了,如果波波再大隻D我點算!
醫:係呀,D人搞到自己咁肥,其實攞黎辛苦!BB有無郁呢?
我:有,仲超多超活潑......
醫:咁咪好囉,即係佢好健康!
我再心想:承你貴言!

先去排下次覆診紙,再要等見助產士姑娘。昨晚睡得少,人明顯有點點虛浮。
波媽,要振作啊!
姑娘在我身邊向一位足40週的孕媽媽,溫柔地解釋下星期催生的過程和步驟,我豎起耳朵聽著,好吸收知識嘛。
那位太太離去後,姑娘翻看我的資料再笑笑說:你未夠期,唔駛催生住。
我也笑著回應道:了解一下啫。

下次產檢是一星期後。
小波波:記得過了下星期產檢才好預備出世,要乖乖地,但最好不要醫院催生啦。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men