千金勝萬金

2018年11月14日 星期三

小作者

女兒很愛創作,日前自製了一本小書。她滿腔熱誠,說要送給非洲貧窮小孩。
媽:但佢地唔識睇中文字喎。
女:你幫我翻譯做佢地D文字咪得囉。
原來在孩子心目中,媽咪仍是無所不能的。
媽:我點識佢地D文字呢!你本書做得好有趣,公仔又畫得好仔細。但係,你寫既字係從左至右,所以開紙應該係由右揭去左邊,不過而家你做咗左揭去右,同一般習慣有D唔同喎!
女:我專登架。
媽咪坦然覺得她死撐。
女:我係作者,我想點設計都得架。
好吧好吧,媽咪這些想法叫規範。反正孩子興致勃勃的去做自己有興趣的事情,媽咪也不必太執著好了。
連書脊都有製作、有設計,這孩子觀察入微,相當用心
「我覺得很開心」
「十分開心」

媽:你可以用非常開心喎。女:我係作者,點寫都得!
書內設了個小揭頁!
以找不同作為全書結尾!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men