千金勝萬金

2018年11月1日 星期四

「傷害」

女兒臨入睡前,母女倆如常pillow talk。
女:XX同學同我一樣,返到屋企都成日發脾氣架。
媽:你認自己成日發脾氣啦,乜你會同同學講呢D嘢架?
女:媽咪,我講咗傷害你既說話。。。
媽咪心想:吓,傷害我咁嚴重?
媽:你講我咩壞話呀?
女:我話你好衰囉。
(哎吔,媽咪躺著中槍了!)
媽:點衰法呢?
女:我話想帶咩茶點,你又唔俾我帶囉;呢樣唔帶得,果樣又唔帶得,乜都話唔得!
媽咪再心想:好彩,原來只係茶點嘢。女啊女,為你好先想你帶有益茶點咋。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men