千金勝萬金

2019年9月12日 星期四

試工

開學之初,老師派了一張表格,請同學自行剔選有興趣出任的班務工作。媽咪一早知道,女兒想做班長。剔好小格後,要填上原因的。
媽:你點解想做班長?
女:我就係想做囉。
媽:問你點解想做,你只係答想做,呢個唔係原因。不如你寫「可以學習管理同學」?
女:我唔使學,因為我識!
媽(忍笑):我地做人要謙虛D,好多嘢要不斷學習架。
她沒有異議的填上了這個原因。
早前,女兒告訴媽咪一件小事:我為咗想老師選我做班長,呢排我都專登好乖。
八歲的孩子,已懂做這些事情。這天放學時,女兒興奮地說:我今日做咗一日預習班長。
開學兩星期,據知班長一職一直未落實。以往聽女兒說,過往兩年的班主任,都有讓不同的學生嘗試擔任班長一兩天,這種體驗,姑且叫做「試工」吧!
女兒這是自小學以來首次試工,見她喜形於色,一定是個很棒的體驗吧!試工的同學不少,不知最後花落誰家。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men