千金勝萬金

2019年9月2日 星期一

小三開學日軼趣

小三開學日,女兒早上的表現比媽咪想像中好,手腳還算俐落,沒有令媽咪太勞氣,希望這是個好的開始啦!
放學回家了,母女倆閒話家常,當中有些對話,令媽咪非常深刻。。
其一
女:點解個個女同學都未認得,但羅老師(班主任)已經識我?
媽(滴汗):。。。
(媽咪心底大概估算到原因的,但還是努力短時間內腦筋急轉彎)
媽:你點知道佢識你?
女:佢點名,我地企起身一次之嘛,佢之後就叫得出我個名,但其他女同學佢都未認得。
媽:係咪全班女同學得你一個短頭髮呢?
(記得小二學期尾,女兒剪短了頭髮後,說過全班女同學中只得她一個不用紮辮上學)
女兒沉思了一會,說:仲有一個女同學係短頭髮喎。
媽:我知喇!今日望咗你班名單一次,全班之中,你個名最短,所以最易記!
(嘿嘿,媽咪其實很欣賞自己的急才!)

其二
媽:我睇咗電子通告,你地今年改咗每逢考試之前果日,都只返半日,即係多咗四次早放學,係咪好開心呢?
女:咁又點丫?!
媽:早放唔好咩?返黎休息下又好,早D溫習都好。
女:唉!你又點會比我休息咁好,一定叫我溫習啦!
媽咪大笑不止。
 
其三
媽:今年轉咗校車姨姨,係咪無之前果個咁惡?
女:一樣咁惡!不過有一樣嘢好咗,以前姨姨唔比我地響校車內傾偈,就算細細聲都唔得,但佢講嘢又鬼咁大聲,唔公平。而家新姨姨比我地傾偈,就算好大聲都唔理我地架!
(在要求小孩遵守規則的同時,大人確實有責任自己先做個好榜樣,嘿嘿~)
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men