千金勝萬金

2019年9月1日 星期日

開學前夕

開學前,收到學校電子通告,提醒明天要帶備的用品,當中包括一張小二學期尾預繳本學年的簿費收據。呵,女兒當然不會找到!
女:媽咪,我真係唔知張收據去咗邊,點算?
媽:搵唔到都無辦法,你到時同老師講已經交咗,但收據唔見咗囉。
女:唔得架,好驚佢會鬧。
媽:邊個叫你唔收好。
女:咁點算呀?
媽:係你自己冇手尾,梗係要自己承擔後果啦。
女:咁點算呀?你同我搵啦。
媽:你自己既事,梗係自己負責啦。
在讓她擔心了好一會後,媽咪才緩緩吐出一句:學校會有記錄架啦,不過你有收據就唔使查返啫!
女:你咁講我就放心喇。
(其實咁小事,有乜好擔心!哈哈)

家長群組裡面,有家長提出明天要交功課。雖然學校通告並沒提及,不過媽咪還是提女兒要帶回去,起碼肯定她能找到功課出來。
女:我份功課仲未改好,你同我一齊改啦。
她是指英文閱讀報告,之前媽咪提過她某些地方要修改,但這孩子一直懶懶閒。想起早前暑期班導師勸諭媽咪不要太肉緊孩子的功課,媽咪故亦樂得做個懶媽媽。但上學提交在即,原來這孩子還是會緊張的,媽咪便請她逐句細看,自己找出要修正的地方,當然,偶爾也會給她一些提示的。
改了一遍後,她以為已經完美無瑕了,正想收起之際,媽咪提醒道:其實仲有D嘢錯,不過如果你搵唔到都唔緊要,我地照交啦。
女兒緊張地問:邊度錯?如果你明知有嘢錯,我梗係改番先啦。
媽咪悠閒地說:上次暑期班導師提我唔好改你D功課,以免傷害我地感情,我覺得好有道理,所以功課如果你搵唔到錯處,我地留返老師改啦,咁你可能會深刻D記住。而且,改功課係老師責任,唔係我嘛。
女兒沒跟媽咪再說甚麼,便收起功課了。哈,以這種態度面對女兒的功課,果然輕鬆得多。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men