千金勝萬金

2019年9月2日 星期一

爛收據

黃昏時,媽咪在廚房,孩子忽然走進來,拿著一件她暑假期間做的小手工,就是把兩個廁紙筒中間連著一張小紙做的望遠鏡。
她,明顯有點不安。
女:媽咪,我搵到喇!
媽:搵到咩?
女:要交比老師果張單。(六月時預繳本年度簿費的收據)
媽咪端視她的小手工,原來之前一直找不到的收據,被她「廢物利用」了。但那望遠鏡只用了半張收據。
媽:另外半張紙呢?有冇留低?
女:有啊,不過剪碎晒。
媽:你拎出嚟,我地貼返好之後交啦。
她入房找了一輪,說:冇喇,原來喺垃圾桶,尋晚倒咗。
媽:我地照交半張啦。
女:唔得架。
媽:有咩問題?
女:我驚老師鬧。
豆大的淚珠,從她臉上滑下。媽咪從來都覺得她在自己面前膽大包天,卻為了那爛收據而怕得哭起來。雖然覺得只是一樁小事,但媽咪腦海浮現出「同埋心」一詞來。
媽:原來好驚老師鬧你整爛咗,嗯,不如我同你寫個小便條,等老師知道你無心整爛咗,我留埋電話號碼,佢可以隨時聯絡我,咁好唔好?況且,媽咪好欣賞你原本係想費物利用,只係當時唔小心用錯咗張單啫。
女:不如唔交啦?!
媽:既然搵到,點解唔交?
女:媽咪,因為你唔提我張紙要用,所以我用錯咗咋。。。
媽:嗱嗱嗱!你如果推卸責任就唔啱喇!
她沉思了晌,說:媽咪,不如你聽日親自同老師講啦,我好驚!
媽:其實你驚D咩?
女:我驚佢話比訓導主任聽。
呵呵,她之前總是說不怕訓導主任的!
媽:呢D事,老師點會同訓導主任講,佢地大家都好忙。
女:但我響張單後面畫花晒。
說罷,她淚如雨下了。記得她說過,老師不許他們畫花書簿的。
這半張收據殘骸,令孩子哭成淚人
媽:你畫既圖畫幾靚丫,如果驚老師話你畫花晒,不如我地用塗改帶啦。
她卻沒有行動。
媽:得架喇,我寫好咗張便條貼埋上你收據度,你聽日直接交比老師,佢睇完有問題會搵我。
她的情緒仍有點起伏,其實,爹娘深信老師才不會為一張爛收據操心,但,畢竟女兒還是個孩子!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men