千金勝萬金

2019年5月9日 星期四

補習班的第三堂

中文讀寫班下課了,媽咪和老師談了幾句。。。
媽:佢肯唔肯配合你上堂做既嘢?
師:OK呀,都好肯做。
媽:咁就好喇。
師:兩個小女孩,開初一兩堂比較文靜,上到今日混熟咗,就開始多咗傾愒同埋玩,在所難免。
媽:咁老師要嚴厲D喇。
師:我驚佢地唔鍾意我惡嘛。
媽:適度惡,都需要既。
師:好!咁我會調節一下。
老師交代一下是日課堂的內容和進度後,她向女同學媽媽指出她孩子寫字的意慾很低,再交代了幾句後,她轉過來向著我。。。
師:你女兒寫中文字問題不大,不過一旦遇到困難唔識時,就會整古造怪,唔肯做呀、踎落枱底玩呀呢D。我了解咗佢特性之後,響呢D位多D提醒佢點做,佢又會肯配合返。但佢作文明顯較弱,對於詞性概念混亂,我會同佢講多D不同詞性,好似動詞/名詞/形容詞呢D。兩個小女兒各有長處又互補不足,而且又有合作關係,咁樣既組合,對兩人都有好處。

三堂時間,老師對咱們女兒的表現和能力,總算有一個頗準確的評價。這裡收費不便宜,是有點原因的。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men