千金勝萬金

2019年5月9日 星期四

開放日前

記得昨晚...
媽:你聽日放學後係學校功輔班盡量做晒D功課啦,因為放學後你要去補習,返到屋企好夜喇。
女:但我星期五唔使返學嘛。
媽:係喎,不過都盡力做多D啦,仲要記得之後唔好上校車,我會去接你。
女:哦。

是日接放學時,女兒竟不在往常的課室做功課。媽咪在不同的地方遊走了許多回,及後得到同學的指引,才找到女兒踪影。其時,距女兒開始補習的時間不遠了,媽咪心中難免焦灼。不識時務的小家伙這時卻在課室內大聲說:我唔要去補習,我要留係學校度幫手。
媽咪沒好氣的站在課室前,由得老師勸導她。
終於,這孩子以龜速從課室行出來了,卻又告訴媽咪:我書包係樓上。
看看時間,媽咪自知面容有點繃緊,但一直按捺住自己的憤懣,便不發一言陪她去收拾書包。
收拾好所有東西後。。。
女:媽咪,我只做咗一樣功課咋。
媽咪面色一沉,繼續默默不語。然後,沒看她一眼,便快步離開校園。
女兒感受到風頭火勢了,開始施展她的纏繞技巧,一時說:媽咪,我想拖住你,一時又說:我書包好重,你可唔可以幫我拎一陣?
看著這小小的丫頭和大大的書包,媽咪又立時心軟了。
媽:做乜今日書包咁重?
女:我有好多功課啊!你知唔知點解我只做咗一本功課,我個人又咁攰?
媽:唔知。
女:英文老師今日邀請咗我地班其中四個同學,放學後幫佢手預備星期六開放日既嘢。我上上落落咗樓梯五六次。
媽(晦氣地):你唔做功課,因為你覺得幫老師整嘢好好玩,好玩過做功課?!
女:我唔係去玩呀,我係去幫手咋。
媽咪沉思了片刻:學校每年一度開放日,難得老師邀請女兒幫手。功課嘛,反正一連四天假期,之後慢慢做也不遲。能做老師的小幫手,自我感覺非常良好之餘,也令她佷有成功感。但,她又深怕媽咪認定了她去玩,所以必須好好澄清。
媽:哦,原來係因為你好開心幫到老師手。但你一見我時話自己唔要去補習,媽咪覺得好唔開心,因為我同你約好咗今日黎接你放學就去上堂,但你講到好似我忽然迫你咁。加上我頭先係學校四圍都搵唔到你,所以我既辛苦又唔開心囉。
女兒沉思良久,說:對唔住,媽咪,我知道自己唔啱喇。
媽:咁你覺得自己有咩唔啱?
女:我唔應該唔肯走。
媽:媽咪明白你當時好想繼續幫老師,但都要識得權衡輕重,我地好趕時間嘛。

一個既熱心幫老師忙,又肯道歉懂得自我反省的小孩,說到底,媽咪切實要好好欣常她的。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men