千金勝萬金

2019年5月21日 星期二

轉數快

女:媽咪,我想食棉花糖。
媽:食啦食啦,食埋去沖涼喇。
糖已吃。
女:媽咪,我想玩多一陣。
媽:快D去沖涼,好夜喇!
女:媽咪,我想。。。。。。
在「我想乜乜乜」之聲往返三五七回之後,媽咪忍無可忍了。。。
媽:除咗沖涼之外,乜都唔可以!
這時,女兒口風一轉。。。
女:媽咪,我話想聽日乖D,唔係乖都唔得嘛??
她,轉數不是一般的快。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men