千金勝萬金

2019年5月29日 星期三

擇偶

女:我想大表姐快D結婚。
媽:書都未讀完,做乜想佢咁快結婚?
女:好快啦,仲有幾年。
媽心想:咁又唔使一讀完書就趕住結婚既!
媽:你知唔知要結婚,最重要係乜嘢?
女:係乜?
媽(瞄了瞄爹哋):係要搵到個合適既人,要好夾,價值觀又要相近。
女:咁點先知邊個合適?
媽:到時你就會知。
女:咁要去邊度搵架?
媽:例如你而家讀書會有男同學啦,你個社交圈子會愈來愈大,第時做嘢又會有男同事,又或者朋友會介紹新朋友你識咁囉
女:你同爹哋點識?
呵呵,她終於識得問這條問題了!
媽:我同爹哋係做嘢識架。
女:我第時要同個好搞笑既結婚。
媽:爹哋,我都話阿女第時會搵個搞笑既人啦。
記得一兩年前吧,媽咪預言女兒將來會找個富幽默感的人為伴侶。預言未知是否成真,但起碼媽咪目前很了解女兒的需要。
女:唉,都係唔好講埋呢D嘢住!
媽:點解?
女:我先得七歲,讀下書先啦!
哈哈~~

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men