千金勝萬金

2011年10月30日 星期日

髮型與身形

的確,小波波是個很多頭髮的孩子。
 嗯,她出世時,媽咪躺在手術台上只看了她一眼,當時除了覺得她不太漂亮外,就是記得她有很多頭髮。嘿!之前契媽問波媽為何總說自己的孩子不漂亮?剛出生時的波波眼尖尖又面脹脹,未退腫又未收水,我只是清心直說^^
因為這個濃密髮型,加上較龐大的身形,波波不只一次被人以為她已經很大個:


事件一
商場遇已為人父的舊同事:
佢:BB有無五、六個月?
我:唔係呀嘛?個零月咋喎!
佢:吓,咁多頭髮。。。

事件二
路過的嬸嬸:
佢:呢個B有四個月喇可?
我:個幾月咋。
佢:嘩,個樣好老積喎!係咪男仔黎?
我:...女黎架!(心諗:咁大鑊?!)

事件三
餐廳服務員:
佢:呢個BB好大隻,有無七個月?
我:都未夠兩個月。(心諗:你識唔識睇架?)
佢:嘩,出世只唔只十磅?佢食咩奶粉架?
我:八磅幾啫。(再心諗:食乜關你咩事 :>)
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men