千金勝萬金

2020年4月22日 星期三

願望

臨睡前的談心時間。
女:如果有個Fairy送一個願望比你,你想要咩?
媽:我冇諗過喎。
女:咁你而家諗啦。
媽咪一早知道,童話故事總是美好的,無奈現實殘酷,對於世界,早已沒甚麼冀望。不過,腦每裡忽然思索到疫症大流行。。。
媽:而家好多人病,我希望科學家可以快D研發到疫苗,世界可以盡快回復正常。各國都因為呢個病死咗好多人,已公佈既係十幾萬人。十幾萬人,我地唔好睇成一個數字,每個死者原本都有血有肉,而佢地都有家人,即係話有十幾萬個家庭因為呢個病而失去咗家人。。。
想到這裡,不禁令媽咪無限感傷!
媽咪的憂傷,盡都看在孩子眼內。她說:咁我一個願望唔夠喇,我希望我地同身邊所有人都唔會老,第二,係我地三個唔會病,第三就係我地三個要一齊開開心心。

孩子:謝謝你單純美好的願望!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men