千金勝萬金

2020年4月15日 星期三

工人

這孩子本身是個很隨心的人,對於條理這回事,還得好好學習。全家最愛整潔的爹哋,看著一地狼藉的玩具,沒好氣地說:如果你第時自己一個住,我可以想像到你屋企會係點。
女兒理直氣壯地說:梗係唔會啦!
媽咪加入,冷嘲一句說:你啊,第時比心機做嘢,然後請個工人幫你執屋啦。
女兒打開了嗓門重複道:梗係唔會啦!
她接著說,我唔要一個人住,我唔要請工人,我要我地三個人一齊住!
媽咪複述她前句的語氣,並補充道:梗係唔會請工人啦,媽咪係免費既。
爹哋大笑不止。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men