千金勝萬金

2020年4月16日 星期四

阿福

是夜,爹哋拿著手機,跟女兒分享網上舊物的照片,包括一些爹娘年代的遊戲機/零食等等。
媽咪不斷聽到爹哋說:我細個有呢部、嗰部卡片機。。。
聽著聽著,媽咪戲言:嘩,原來你細個係阿福嚟,乜遊戲機都有,你個有錢仔!我細個只係我哥向同學/朋友借部機返來,我先有得玩咋!
爹哋不同意道:你成日同我講你細個食過好多款零食,我好多都未食過,當時只係不斷想像係咩味道咋!
時移世易,爹哋喟然歎曰:呢D咁簡單既遊戲機,玩來玩去都係同一個版面,阿女唔會有興趣,而家隨便上網搵個遊戲,都變化多端。但細個時,我地玩呢D咁簡單既遊戲,已經覺得好開心。
是的,我們兒時卡通片的阿福,都已經改叫小夫多時,一切不可同日而語。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men