千金勝萬金

2019年3月12日 星期二

溫柔

一如每個放學後的傍晚,媽咪開始替女兒對功課。
媽咪正欲極速對好功課又要趕住煮飯,對著疲憊得快要斷電而又軟躺在沙發上的孩子,我不是沒有同情心,但只知她還未完成所有功課,只想她未閂總掣之前,做妥所有作業。
媽(好聲好氣地):你呢度做錯咗喎,過黎改返先。
女(不情不願地):冇錯呀!
媽(繼續好聲好氣地):過黎睇下先啦!
女(開始晦氣):都話冇錯囉!
每一次,她總是回以這種不著邊際的答覆,二人的情緒也變得愈來愈高漲了;互相再往還三、五個回合之後,媽咪的能耐開始減退了。。。
媽(嚴正地):過黎。
女(死蛇爛鱔地):我好攰。
媽(命令式):你即刻過黎!
女:。。。。。。
媽(嚴正地命令):我要你即刻過黎!
女:。。。。。。。
媽(嗓門高高地發施號令):你聽唔聽到?我要你即刻過黎!!
女(哭喪著臉似的):而家過緊囉!
由請她過來,到她真正行動,就像過了半世紀,而且,彼此心中也感委屈。
女(很受傷害似的):媽咪,你可唔可以溫柔D呀?只要你細聲D,我就會即刻過黎架喇。
聽她這麼說,媽咪也就立時心軟了。
媽(溫柔地苦笑):我梗係可以溫柔D啦,但我細聲得滯,你好似聽唔到嘛!

孩子,你知道嗎?天底下每一位媽咪,曾經都相當溫柔的,嘿嘿~~
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men