千金勝萬金

2018年9月28日 星期五

忙中有錯

送女兒入禮堂了,好友紛紛走過來找她。其中一小女孩臉帶愁容的向著我說:我唔記得帶背囊。
我嘗試問清楚她:你唔記得帶書包?
小女孩很無奈地說:係啊。
當下立時心想:要致電給她媽媽嗎?
我便追問:你媽媽而家拎緊比你?
她說是的。
看著她無奈的樣子,我嘗試安慰她,並分享了今早一件相當惹笑的事情:我地匆忙時好容易搞錯D嘢,然後就會好好笑喇。你知道嘛,我今朝竟然拎咗個體溫計出門口。大人都會冒失做錯事,所以小朋友唔記得拎書包,都唔係好大件事啫,況且媽媽拎緊俾你,一陣有功課交又有書用啦。
才出門口媽咪便驚呼:做乜拎埋個體溫計呀!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men