千金勝萬金

2018年9月18日 星期二

過份

入睡前,跟女兒pillow talk。
女:媽咪,我同學個媽媽比你仲過份啊!
媽咪心想:我有乜咁過份呢?!
女兒繼說:佢阿媽唔止成日鬧佢,仲會罰佢企出門口。
媽咪心想:還好!原來女兒心目中,自己未算虎媽。
媽:係喎,咁你下次唔乖,我又好似你同學媽媽咁罰你企出門口先。
其實媽咪心想:會罰你企出門口才怪,你本來已經嘈得夠大聲!
媽咪追問:佢有無好似你咁大哭大叫?
女:唔會啦,佢好斯文。
媽:你有冇同你同學講你阿媽做乜成日話你?
女:無啦,我唔會講呢D嘢。
媽:點解?
女兒面有難色,說:我成日都唔乖,叫做功課同溫書都唔配合。
還好,她承認自己的錯。
媽:咁我有冇成日鬧你?
女:冇!你係教訓我啫,都唔係鬧我。
嘿嘿,媽咪會繼續加強她這個信念:我係教你,唔係鬧你!

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men