千金勝萬金

2018年9月28日 星期五

最憎

大清早,女兒在埋怨吃穀物早餐。。。
女:又食粒粒(她口中的穀物早餐)!我要食花生醬麵包!
媽:今日都冇整麵包,同埋你尋日已經食咗花生醬麵包。
女:我要食麥皮,最憎食粒粒。
媽:最憎?人生裡面真係有好多唔如意架,我夠最憎你成日發脾氣啦,你咪又係成日發脾氣!
女:我夠最憎你成日對住我個樣唔開心啦!
媽:你唔向我發脾氣,我個樣就唔會唔開心啦。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men