千金勝萬金

2018年9月5日 星期三

欠書記

每當學期開課時,老師都會先收集學生的作業、readers和phonics書等。昨天已見手冊寫上今日要交回作業,今天放學時,媽咪多口向女兒問句:有冇交齊書呀?
女:媽咪,NET寫手冊話要帶返D故事書返學。
媽:帶漏咗咩書?咁你去書櫃搵番齊D書啦。
女:冇呀,我已經搵過。
媽:冇?點解會冇?
女:有D同學都冇喎。
媽:有幾多同學冇?
女:好似幾個。
媽:即係大部分同學都有啦,係咪你放暑假時拎過D書出黎睇,之後唔知塞咗去邊?
(媽咪有依稀印象,記得學期尾派書那天,她雅興大發地拿了一些書來看,當時已提她要執好。)
女:我只係睇過一本恐龍故事書,其他我都冇見過。
媽:定係你冇手尾又冇記性咋!快D自己搵!
女:我唔知啊。
說罷,孩子便開始哭哭鬧鬧,大發脾氣了。
然後,三口子便展開了翻箱倒匣的尋寶遊戲。最慘的是:暑假開始時我們把全屋大執了一次。。。那兩本薄薄的小書,會否夾在書櫃某格?是否跌了在某些櫃縫之中呢??
更要命的是:女兒只能說出其中一本故事書的名字,另一本更已忘了。。。
媽:尋日你執書時,我記得夾住咗張派書清單,書單上面有書名架。
良久,爹哋找到書單了,媽咪一看,大笑良久:原來係書商欠書!
從這件事上,媽咪看到兩樣事情:
一 學校行政果然仍有改善空間——明明是書商欠書,學校理應比家長更清晰吧!這種混亂,導致家長浪費了時間去處理。當然,這也不是甚麼大問題,是學校和老師之間溝通不足吧。
二  媽咪對女兒的信任度也太低了吧!明明她從沒見過那兩本故事書,卻不被信任,受了滿腔委屈,不大哭才怪!
然後,媽咪向女兒解釋清楚事件始末,算是還她一個公道。此外,也在手冊通訊欄內填寫了相關實況,請NET查看。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men