千金勝萬金

2018年6月23日 星期六

家中黑客

家中電視一直設了密碼:當女兒想看前,必先得到爹娘肯首。
這個大清早,女兒坐在梳化前拿著電視遙控器,笑瞇瞇。她的笑容,有點自滿,又帶點狡黠。很快,我們發現她竟然是在看電視。。。
爹(試探):嘩,好叻喎,你識得自己開電視。點開架?點入密碼?
女:我試試下就得咗。
她一面說,一面示範剛才的連串動作。
然後,爹娘在睡房內竊竊私語。。。
媽:點解佢會開到電視?佢知道密碼?
爸:電視頻度先要用密碼開,但原來開Apps唔使入密碼 。
媽:咁有無得鎖?
爸:除非剷晒D Apps。好多黑客,可能都係千百回誤打誤撞之中破解電腦。
高手果然在民間!
其實,女兒主要是在youtube內看卡通短片,或者是看玩具開箱短片那些。媽咪不會視電視為洪水猛獸,畢竟自己小時候也看了不少,呵!但小朋友有限度地收看,並且要小心選擇節目,也是自己堅持的。
縱說過不再迷戀Elsa,但有人仍看得如痴如醉
才踏出客廳,女兒下意識便保護起電視遙控器來。
媽:我無話唔比你睇,唔使咁緊張!你好叻喎,自己開到電視睇。
女兒稍稍放下了戒心,媽咪便開始說教了。
媽:你知唔知點解電視一直設咗密碼?
女:因為你唔想我成日睇。
媽:電視係可以間中睇一陣既。但,除咗睇電視,我地仲有好多嘢可以做,例如睇書。你之前成日話冇時間睇書,趁而家臨放暑假無咁忙係大好機會。
女:哦。
媽:仲有,雖然你開到短片睇,但我地其實有個殺著,就係鏟Apps,但你都唔想架!所以記得下次想睇電視時,要問咗我地先喎。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men