千金勝萬金

2017年11月9日 星期四

玻璃心

放學前,嫲嫲正好致電來,是掛念孫女吧。於是,媽咪請孩子回家後,回個電話。沒料到,電話接通後,她卻一言不發,就連叫一聲嫲嫲亦不肯!
掛上電話後,她直說:我唔想講嘢。
這,準是有點反常,因為以往她每次跟對方說話都像開籠雀。
然後,媽咪當然責難了幾句,直指她沒禮貌。
做功課時,她表現得非常情緒化,動不動就大哭大鬧。嘈了好一會後,自已爆響口說:班主任又鬧我,你又鬧我!我響學校都喊啦,喊,有乜所謂!
起初,媽咪問了好幾次學校發生了甚麼事,她老是不說。
無論甚麼年紀的人,都渴望被憐惜和愛吧! 於是,媽咪擁了她入懷並輕撫她的頭,為她遞上了紙巾並拭去眼淚。忽地想起她說過讀小學便不會再在學校裡哭,今天是第一次嗎?
媽:你話上咗小學後唔會響學校喊既?咁當時係咪好似而家響屋企咁大聲喊?
回家後,她縱一直口硬,但仍是冀望獲得心靈的慰藉吧!漸漸,她話匣子終於打開了。
女兒澄清道:我忍住D眼淚,但有D忍唔到,所以不斷捽眼。
她一面說,一面捽眼示範。她在家/校的表現和反應,確是兩個模樣。
媽:做咗咩事唔乖呢?係咪比老師寫咗手冊?
(媽咪直接從以往的經驗,推斷她不知在校又惹了甚麼禍而再次被老師寫手冊。)
女:老師都無寫手冊。
(未至於寫手冊,即所犯的錯都只是小事一椿吧。)
媽:咁你今日做咩事比老師鬧?
女:老師話我傾偈,因為隔籬個同學唔識寫個字,佢問我點寫。
媽:原來你教同學寫字,但老師話你傾偈!
女:係呀。
(不開心,是覺得自己受了萬般委屈吧!)
媽:咁你有無話比老師聽,你教同學寫字?
女:冇。佢唔會理。
(在家據理力爭又聲大夾惡的小人兒,在校內還不過是隻小鵪鶉!哼~~)
媽:我欣賞你去幫助同學,但係老師教緊書時你教同學寫字,就會兩個都聽唔到老師講嘢。比較好既做法可能係:你可以示意遲D先教佢,或者叫佢直接問老師嘛。
(她,可能只是當時不知如何應對,又或又知該怎樣絕別人。)
女:嗯。
媽:老師鬧你,係想教番好你,明白嗎?
女:嗯。

被老師鬧嗎?副班主任的密度應該更高吧;但,女兒對著班主任,顯然比較玻璃心。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men