千金勝萬金

2017年11月15日 星期三

貼心

早上,媽咪把一包全新的紙巾塞進女兒書包裡。
放學了。。。
女:我今日送咗包新紙巾比某某同學。。。
起初,媽咪以為對方喜歡紙巾外印著的吉蒂貓,所以女兒送了出去。
女:。。。因為佢冇帶紙巾。
媽:佢冇帶紙巾,你比一兩張佢用咪得囉。
(媽咪忽然慳家,呵呵。)
女:咁佢可能唔只要去一次廁所,我地又未必每次都一齊去嘛,所以我比咗成包佢。
哦!原來這個孩子相當貼心。
媽咪又想起日前,女兒硬要帶兩把間尺回校。
媽:帶一把間尺得啦,書包要盡量減重。
女:如果同學唔記得帶,我可以借俾佢嘛。
原來是為同學未雨籌謀。
媽:如果為咗怕同學無帶,咁你樣樣嘢都要帶兩份咩?
女(傻笑):係呀。
一把小間尺,重極有限,媽咪也由得她了,但最後只補充一句:我好欣賞你咁肯幫助同學,不過,帶齊用品返學係小朋友自己既責任。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men