千金勝萬金

2017年9月1日 星期五

第一個半天的課堂

開學日,只半天課。
接女兒放學前先在有蓋操場上等候,到來的家長有點多,場面比較擁擠和混亂。
不消一刻,見女兒班魚貫進場。當班主任問他們誰見到自己的家長便舉手示意時,女兒旋即舉起手來,似乎她相當留心聽老師的指令。
接過她後,先問她今天可過得開心?她點頭示意。
媽:今日係咪有去禮堂行開學禮?
女:係呀。
媽:係咪有唱詩歌?
女:有唱校歌,不過D哥哥姐姐唱,我地唔識唱。
媽:有無祈禱?
女:有。
媽:係咪要瞌埋眼?
女:係。
(女兒應該覺得媽咪是個先知,竟然不在場都知道她在校的情況。)
媽(陰笑):祈禱時有無靜靜雞打開眼?
女:有呀,哈哈哈。
(果然不出媽咪所料,而女兒的笑聲,有點自知做了壞事的感覺,但試問讀教會學校的小孩,哪個沒試過呢!)
媽:咁有無其他小朋友都打開眼?
女:無呀。

由開學禮打開了話題之後,媽咪欲更進一步了解是日在校的活動。
媽:咁開學禮完咗之後,你地仲做咗D咩?
女(埋怨):睇電視,睇咗好耐電視呀。
(竟然看電視都會埋怨??)
媽:睇乜電視?
女:普通話囉,睇咗好耐。
媽:咁老師當時做乜?
女:唔知呀,無嘢做。。。媽咪,我今日有少少唔乖。。。
(吃了誠實豆沙包吧!)
媽(小聲地):你做乜事唔乖?
女:我唔想睇電視。
媽(猜測):跟住你走咗出位?
女:唔係,我同老師講我唔想睇。
媽:咁老師點答?
女:佢話老師做緊嘢,要安靜,但我真係睇咗好耐,我驚媽咪鬧,因為你話唔可以睇咁耐電視。
(擺媽咪上枱!)
媽咪推算老師是在處理班務,正在收/派回條、書籍和家長支票等,是故給他們塞個電子奶咀。只是,此奶咀明顯不合女兒口味。)
媽:學校老師比電視你睇,媽咪係唔會鬧架,因為學校既事係由老師安排。咁你之後有無安靜番?
女:有呀,之後我乖番。
(媽咪心底舒了一氣:只係咁,都唔算好唔乖啫!)
媽:咁就啱喇,不過你同老師講嘢時有無舉手?
女:冇呀。
媽:你係咁嗌出去?
女:所以老師話我嘈囉。
媽:你記得下次想講嘢時要舉手喇,返學要有規矩嘛。

是日太早起床,女兒下午累極便小睡了片刻,期間班主任致電來。
媽咪立時心想:今日唔係真係咁曳丫嘛?!原來老師主要是記錄搭校車的事情。
女兒醒來後。。。
媽:頭先班主任打俾我,你估佢同我講乜?
女:唔知呀。
媽:你估下先啦,會唔會係講你今日唔乖既嘢呢?
女:即係有冇講呀?
媽:你估下啦。
女(哀求):媽咪你可唔可以話比我知呀?
媽:佢同我傾下星期一放學既安排,不過你記住返學要乖D呀,否則老師隨時會打俾我架。
女:媽咪,我知道喇!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men