千金勝萬金

2012年7月4日 星期三

「媽咪」

10m3d old
正當在廚房預備孩子的晚餐時,廳外傳來極度大聲、發音又準確的一句:「媽咪」!
我有點吃驚,探頭向外望,問孩子的爸爸:佢係咪叫我?
係呀,佢向你求救,因為我要放佢落網床嘛,仲要發音好準喎!爹哋說。
我心想:女呀女,其實你係咪已經識叫我喇。。。?
餵她吃粥時,我不斷對她說「媽咪、媽咪、媽咪」,只是,她又不肯再叫我一次了。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men