千金勝萬金

2011年6月16日 星期四

腰痛的人話鬼話

昨晚,波媽腰骨大痛。
孕婦在廿幾週後腰痛很平常,但這位孕媽媽,由十來週到如今三十週了,幾乎要痛足全程。
在床上要躺下來這看似簡單的動作,都大費了週章。
媽(辛苦狀):哎吔,痛c我了!
爹(帶點憐惜):見到你就辛苦。
媽(口頭襌一樣):你唔明架喇,成條腰都硬晒又無力,郁一郁都痛...
爹(懶醒狀):我咩唔明!我明喎,就好似去酒店瞓張太軟既床,第二朝成條腰硬咗咁。
媽(扮哭著臉):我腰鬼咁痛,你就講你去旅行咁開心!仲有,我講緊係痛咗幾個月,你同我講一兩日!
爹(繼續懶醒):咩呀,我地去泰國住Shangri-La果次,住咗四五晚,我條腰痛足咁多晚架!
媽心想:哎!同你去慶祝生日,揀間好D既酒店,你個衰人仲要抱怨!話不投機。瞓覺。
爹似看懂她的心事,把頭倚在她肚皮前柔聲道:波波第時一定要孝順媽咪,佢呢幾個月咁辛苦!

爹哋總算識講人話了!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men