千金勝萬金

2019年8月29日 星期四

開學前的心理調節

是日,女兒上本年度最後一堂暑期活動。
這有關情緒的課,讓她學習認識喜、怒、哀及懼等。下課前,導師跟媽咪對談了大約十分鐘。
師:阿女本身好有主見,我想同佢玩某D遊戲時,佢話唔玩就係唔玩,都幾硬頸。好多堂裡面,佢都表現得好鍾意你,但你係咪對住佢有時都好勞氣?佢鍾意你之餘,都有表示出對你有怒、哀及懼等情緒。
媽:好多時同一句話要講好多次佢先有反應,我都明白佢有佢既問題同埋難處,但有時明知佢聽到我講嘢又專登唔理我,咁自然會對佢愈講愈大聲。
師:係咪做功課時大家既關係會好緊張?你覺唔覺得你都係個有要求既媽咪?
媽:我諗我都係有D要求既,見到功課有錯,好自然會提佢改番。其實暑假已經令大家都冇咁緊張,但功課點都係要做。
師:有D小朋友自尊心好強,而佢正正就係呢種,所以佢好唔想你話佢做錯,而且錯咗即係要改,即係未做完。
媽:意思係咪唔睇佢功課好D呢?
師:睇你願意放手幾多,同埋,睇下你覺得功課多個剔緊要,定係大家關係重要D。仲有,可能你都要調節埋老師既期望:有時,老師會指望家長對好功課先比小朋友交,如果你真係願意對佢D功課放手時,你都要同老師清楚表明自己立場。升上愈高年班,D嘢就一定深咗,佢遇到既難處一定更大。不過,大家都放鬆D啦。
好吧好吧,趁開學前,媽咪好好調節一下自己的心理和期望就是了。
也趁臨開學,給她去理一理髮,算是新學年的一個好的開始吧!
近來,她比較愛束短髮
是夜,這孩子又有點搗蛋了,然後,媽咪獨自坐在一角,有點怒氣和悶氣。這時,孩子遞過早前社工教我們做的療癒瓶來,請媽咪看著閃耀的金粉在小瓶子內飛舞,給自己冷靜的時間。
亂舞的閃粉,果真像紊亂的思緒
她,懂得提醒別人冷靜,但自己往往非常衝動。
沒法子,這個就是她!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men