千金勝萬金

2019年8月1日 星期四

霸王龍

女:尋晚發夢見到Ryan(當今美國最紅、跟女兒同齡KOL)同佢媽咪一齊。
女兒說罷,便在自行作角色扮演,聽得出小男孩的媽媽說話時非常溫柔。
媽:Ryan媽媽好溫柔喎,咁我溫唔溫柔?
女:你?你係霸王龍喎。
(她這個說法不令媽咪太意外,事關這一兩天才嚴肅地教訓過這小女孩!))
媽:點解我係霸王龍?
女:咁都仲要問?霸王龍係最兇猛既恐龍。
媽:我同你睇過一本書,<<你永遠是我的寶貝>>,慈母龍收養咗霸王龍之後,佢唔兇猛架喎。
女:點解既?
媽:有人話小朋友就好似一張白紙咁,如果你教佢向善、做好人,佢有呢D價值觀之後,比較容易做到好人;否則,如果有人不斷教佢做壞事,扭曲佢既價值觀,咁佢就好容易變得好邪惡喇。
女:咁你係最溫馴既霸王龍。
媽:如果我係霸王龍,咁你係咩?
女:仲使問,我係臭屁龍囉!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men