千金勝萬金

2019年1月9日 星期三

談婚論嫁

接放學了。
女:今日M(某男同學)問我,佢可唔可以嫁比我。
媽:佢嫁比你?咁你話得唔得?
女:我話到第時大個,都仲搵到大家先算啦。
這孩子,原來這麼理性。
媽:咁你想唔想同佢結婚?
女兒點頭示意。
晚上,女兒拿出M今天送給她的「情信」來。她這年紀,總算事無大小都還會跟媽咪分享。
媽:你要肯定大家都適合對方,先好同佢結婚喎。佢要好似爹哋對我地咁好先得架。
女:你同爹哋成日嗌交。
媽(大笑):我地邊有成日嗌交?
女:爹哋開車迷路時,你會呱呱大叫。
媽:呢種係我地表達恩愛既方式。你唔好周圍同人講我地成日嗌交,以免人地誤會啊。
爹(面向著媽):你好好反省下啦!
媽:嘿嘿嘿~~~
真是兩小無猜!

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men