千金勝萬金

2019年1月21日 星期一

小二全方位學習日

記得,去年全方位學習日去濕地公園,當天氣溫在十度以下。今天去海洋公園,氣溫稍高一點,有十二三度。
昨天一整日,都是校內研習,包括海洋公園派員到校主講如何保育海洋。也有其他集體活動和手工等,豐富多姿。今天嘛,是他們最開心的遊園活動。放學後,聽孩子津津樂道她的見聞。
女:今日我地企係隻大海獅側邊影相呀。
媽:嘩,好勁喎!有無得餵佢地?
女:要答啱問題先有得餵。
媽:咁你有無試答?
女:冇,唔想答。
對於要答問題,她總是不踴躍,媽咪覺得她是害怕答錯。

女:今日我地食魚柳包同蘋果批,蘋果批好難食,但粟米杯又比人攞晒喎。
媽:係咪你太慢呀?
女:我地組比其他組睇同玩多咗好多嘢架,只得我地有得去玩黏土整海獅咋!

活動教學,對於女兒的學習成效是明顯的。
女:媽咪,你知唔知如果在海洋裡發現海豚屍體要打邊個電話號碼?
媽:999?
女:18。。。
媽:1823?
女:係呀,你點知架?
媽:呢個係政府一線通電話。
女:點解個電話咁短,得四個數字?
媽:因為等人易記D。打完呢個電話會點架?
女:佢地會通知海洋公園派員去檢查條屍體。

女:你知唔知鎚頭鯨有幾多隻牙齒?
媽:一百?
女:梗係唔止啦。

女:你知唔知我地鞋上面既魔術貼,係參考乜嘢而發明?
媽:唔知喎!
女:係蒼耳。
媽:乜嘢叫蒼耳?
女:即係黐頭芒呀。
媽:哦!你點知架?
女(得意洋洋):我就係知啦。

女:你知唔知我地用既吸盤係根據咩黎發明?
媽:蜥蜴?
女:係八爪魚!

女:你知唔知飛機係參考邊種鳥類而發明?
媽(心想):鳥類就是鳥類,不用分得那麼小吧!
媽:係咩鳥呢?
女:係麻鷹。

她娓娓道來,顯然非常享受這種走出課室所帶來的學趣。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men