千金勝萬金

2017年10月30日 星期一

無限LOOP

女兒近日有兩則對話,頗令媽咪有點深思。。。
其一
女:媽咪,今晚我想洗頭。
媽:聽日先啦。
女:但係我好想今晚洗喎。
媽:聽日先啦,聽日早D洗。
(無限LOOP之後。。。)
女:我真係好想今晚洗喎。
媽:好啦好啦,洗啦洗啦。
女:好嘢!我都知講多幾次,你實得。
其實媽咪是怕她太煩,這些小事,由得她吧。只是,原來她已經相當了解這「遊戲的玩法」!

其二
女:考完試後,我想去XX、YY、ZZ度玩。
媽:好!比心機考完試,再帶你去玩。
女:但係,我有咁多地方想去,未去晒都到下一次考試喇。
媽(笑):你講得啱,因為差不多兩個月就要考一次試,似乎你已經好明白小學生活係點。
聽女兒說得有趣,但想深一層,心底不禁有點悲涼——小學生涯,就是這樣考試無限LOOP?!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men