千金勝萬金

2017年10月22日 星期日

生生不息

女:媽咪,對唔住,我知道頭先咁同你講嘢係唔啱。
這夜,媽咪躺在女兒的床上,擁著她。本來,她似乎快要睡著了,忽然卻沒頭沒尾的說了這句話來,媽咪腦海裡空白了幾秒。
媽(笑):我唔記得你頭先同我講乜喇,不過我已經原諒咗你。但係,你頭先即係同我講咗乜嘢呢?
女:我話你唔同我溫習,其實係我唔肯溫,仲係度喊。 乜你唔記得架咩?
媽(繼續笑):媽咪年紀大,冇記性。同埋,你一日裡面講咁多嘢激我,邊記得咁多。但係,我好開心,因為你會自省。
這刻,媽咪心底有著點點感動:即使沒要求她道歉,但她卻是會自己反省和認錯的。
她,又在不知不覺之中長大了。
相當肯定地,她無端的大發脾氣,仍是會隔一會兒上演。媽咪清楚地知道,她仍是無法好好控制自己的情緒;而在她未道歉之前,媽咪亦必然以無條件的愛去包容她、原諒她。
生生不息的惹禍,生生不息的愛。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men