千金勝萬金

2017年3月30日 星期四

交朋友

放學時,母女倆討論起某位同學。
媽:你地兩個係咪好朋友?
女:係。佢高過我少少,但佢都有同我一齊玩。
 媽咪不太理解女兒的邏輯:交友跟身高到底有何關係?
 媽:我地識朋友,唔係睇佢身高體重,或者外貌架。
 女:係呀,最緊要係睇下佢個人係點,乖唔乖呀,果D。
 媽咪聽得女兒以乖作為交友的條件,立刻打蛇隨棍上。
 媽:要睇乖唔乖呀?咁你有冇朋友架?
小妮子聽得出媽咪的言外之音,是想揶揄她有時不夠乖巧、聽話。她立時反擊道:梗係有啦,我咁乖!我有好多好朋友呀!
 然後,母女二人擁在一起嘻哈大笑。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men