千金勝萬金

2017年3月3日 星期五

怕生不怕?!

女兒好朋友C的媽媽,逢星期五都會接她孩子放學,今天亦不例外。 兩小女孩快快樂樂走到校門外前,C媽忽然請C向正在校門閘前的校長送上「求位信」。。。
 C媽:你親手交比校長,話係你代細佬交比佢,咁就得喇。
C(面有難色):我唔想咁做。
C媽:你咁做,校長就會收埋細佬入黎呢度讀書架,你想唔想細佬入黎呢度讀書?
C:我唔想比細佬入黎,我唔想比校長!
媽咪我牽著小丫頭的手,起初以為她留下來,可以好好鼓勵C親手交信給校長,但後來又心想:可能我地望住,反而會為C添上幾分壓力,便向C和她媽媽說我們先告辭了。
 擾擾攘攘,卻見校長已離開校門外出了。
C的弟弟今年九月將入讀K1,目前是學校的備取生。為了爭取入讀機會,這已是C媽的第三封求位信了。
上到車,媽咪忽然很想知咱們女兒對這事的看法。
媽:如果你有個細佬,又或者如果係表弟,你會唔會幫佢交封信比校長?
女:梗係會啦。
媽:點解?
女:因為好容易之嘛,唔使咁怕醜。
講就無敵,做時是否有心有力?
由於今次只是個假設的問題,媽咪無從知道事實是否確如她所說。
不過,近來媽咪發現女兒有一件非常有膽色的事。話說日前,她向媽咪唸了一首英詩,媽咪留意到她表情十足,又有做到聲調大小變化。
女:老師話每班會選兩個小朋友出黎。
她說得沒頭沒尾,媽咪便嘗試協助她說得圓滿一些。。。
媽:係咪學校有英詩比賽,老師話每班會選兩個同學出來做代表?
女:係。我好想有份。
聽她這麼說,媽咪相當稀奇,原來她的表演慾相當之強。不過,平心而論,以女兒當時的流暢度,應該又未夠資格代表自己的班喎,但當然媽咪也不會即時打沉她。
媽:咁你努力D練習,預祝你成功!
 然後,卻又不見她再有練習了。
從這件事上,媽咪坦然非常欣賞她有自信又不怕面對群眾——雖然有時她依然會有怕生的表現。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men