千金勝萬金

2016年6月30日 星期四

廁所文

溫馨提示:本文如題,是有關廁所的事,敬請注意!
接放學時。。。
女:媽咪,今晚我唔去poo poo,我剩係沖涼得喇,今日學校poo咗。
往常女兒都是晚上洗澡前上大號的。如果所說屬實,她還是首次在學校開大。
媽: 哦?你響學校poo咗,咁邊個幫你抺patpat?
女;我唔話你知。
媽:吓,點解?
女:我唔想講。
媽咪追問不果,也不迫她了。
臨吃飯前,女兒忽然說肚痛,媽咪推算她今天在學校時也是拉肚子。
媽:今日響學校係咪你自抺patpat?
女:係。
媽咪竟然因這事忽然覺得女兒又長大了,可以照顧自己。
媽:咁你今日做乜唔話我知?
女:因為媽咪話過小朋友唔好自己抺patpat,會抺得唔乾淨,我驚你會鬧我。
媽咪如夢初醒,想起之前拒絕過女兒說想嘗試如廁後自行清理。
作為媽咪,許多時候都太保護自己的孩子,又總覺得她某些事未夠能力做好;不瞞的說,有時覺得孩子慢(笨)手慢(笨)腳,阻礙事情進展。
廁所的事,給媽咪一個當頭棒喝:作為一個負責任的媽咪,應該學習慢慢放手。
媽:咁你今日響學校點抺架,不如你試一次俾我睇下。
女兒目光有點狐疑,難以置信媽咪會這樣說,但媽咪還是鼓勵她做給自己看。
結果,不出所料,有點嚇人。從略。
不過,她總算邁出了第一步。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men