千金勝萬金

2016年6月30日 星期四

「我覺得好醜怪」

早上,女兒用臉部油彩在臉上畫了好幾筆。
媽:你今日要返學喎,做乜畫花晒自己?
女:我唔想返學。
女兒少有會說不想上學,媽咪不明所以。
媽:要返學架,返埋今日,聽日就放假,下星期一開party,幾開心!
女:我唔鍾意返學。
媽:係咪有嘢唔開心呀。
女:我唔話你知。
唔話我知,即是啦。
媽:尋日老師派咗D書俾你地,有一本我地屋企有,不如今日你送俾其中一個同學啦。
(每年學期尾,老師會把家長有份夾錢買的廣泛閱讀計劃的圖書均分給班中孩子)
女:要寫果D嘢,老師講咗三次我都寫唔到,我覺得好醜怪。。。
媽咪記得發回來的圖書,每本第一頁都有孩子寫的年度、班別和姓名等,嗯嗯,媽咪似乎明白了些甚麼。
媽:咁你下次留心D,就會做到喇。
回到課室了,女兒立時把圖書塞給媽咪,說:老師話唔可以拎D書出黎架。
媽:得,我幫你搞掂。
老師聞聲而至,問:做乜事?
媽:呢本書我地屋企有,我叫佢送俾其中一個同學。
師:咁你送俾邊個?
女:XXX。
說罷,孩子便拿著書走到同學前去。
媽:尋日係咪你講咗幾次,佢都寫唔齊D資料?
師:佢識得返去同你講?
媽:佢今朝話唔想返學,好少可會咁,我問佢係咪返學唔開心,佢又唔答。佢本來唔肯講咩事,猛話覺得好醜怪,再問問下又講少少,我估估下咋。
師:尋日我叫佢地響D書首頁寫本年度、班別,同埋按中英文書寫番中英文姓名;寫完要佢地排隊出黎俾我檢查,同埋我要響書面同佢地寫番15-16,因為學校怕佢地將K1同出年K3收既書撈亂。佢排到隊我問佢係咪寫好,佢話係,但我一睇佢都冇寫齊,本本寫咗少少嘢就算,咁我同佢講多次要寫乜叫佢返去再寫過,如是者再出黎檢查又係咁。睇番班上個個小朋友都做到,按難度佢地係處理到架。佢做野唔夠認真,常常都有呢個問題,媽咪你要好好留意一下。
媽:係啦,佢好容易分心,又樣樣做少少就以為自己做好晒。。。
師:佢話覺得醜怪唔想講,即係佢開始有意識要做好,媽咪你可以把握呢點黎教佢。
媽:嗯!係囉,佢近來自尊心同自我意識都強咗好多,又大個咗少少喇。今年都辛苦晒你地教佢!
師:唔會唔會。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men