千金勝萬金

2016年6月27日 星期一

願打與願挨

接放學時,女兒心急地拿出她的寶貝給媽咪看,原來是老師送的kitty襟章和一枚蛋糕型擦紙膠。
媽:個kitty襟章好靚喎。
女:原本個仲靚,但我同X換咗。
媽:你點解會同X換?
女:佢話想換。原本果個係fairy,仲靚!
她多次表達了自己喜歡另一個襟章,卻又換掉了,媽米聽得不明不白。
媽:你鍾意原本果個多D,咁點解要換?
女:因為X話如果我唔換,佢就唔同我做朋友,我唔想佢唔同我做朋友!
這不是要脅是甚麼!媽咪心底替女兒有點不值,要忍痛割愛。不過,女兒的世界與價值觀,媽咪又斷不能以自己的尺子去量,心底亦欣賞她重視友情。
希望她口中的好朋友都一樣。。。!
也許,一個願打一個願挨,就是這樣。
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men