千金勝萬金

2016年4月5日 星期二

特別大獎

由於近日天氣潮濕,女兒的房間很大部份時間都用來開抽濕機晾衣服。爹娘給她這兩晚留在我們的房間內睡覺,但告訴她:你好乖,可以享用跟媽咪同睡的特別大獎。
這個孩子,依然非常稀罕與媽咪同睡的美好時光。
這一夜,故事時間結束後,女兒說:我聽晚又要瞓呢度。
媽咪回應道:唔得架,你要瞓番自己張床。
女兒追問:咁我大個咗,張床唔啱瞓就同番你瞓?
媽咪笑說:要好似大表姐差不多讀到中學,張床先會唔啱瞓。況且,到時你都唔想同我瞓啦。
這孩子雙目一個流轉,媽咪看得出她在認真思索這句話。她靜默了片刻,說:唔會架!
說的時候,媽咪肯定她相當真誠。
她忽然又說:到第時,佢咁鍾意我。。。
媽咪追問:邊個佢?
她補充道:我第時個小朋友咁鍾意我,我會叫佢同我一齊瞓。
聽畢她所說,母女倆扭作一團,嬉哈大笑起來。
她,把目前自己所渴望的美好心願,投射到老遠的將來去。
這個傻孩子!
上半身睡在窗台,雙腿擱在大床,會睡得舒服嗎?
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men