千金勝萬金

2015年11月4日 星期三

從晚餐到聆聽說話

晚上,媽咪弄了個香煎三文魚蝴蝶粉為晚餐。
媽:你話想食魚,媽咪就整俾你食,仲有你最鍾意既芝士意粉,你覺唔覺得媽咪好錫你?
女兒笑著點頭示意,接著說:但如果你唔聽我講嘢,我就覺得你唔鍾意我。
媽(滴汗):因為有時我要做其他嘢,唔可以成日停低晒所有嘢聽你講嘢;又或者有時你唔乖,咁我就唔啋你,等你自己冷靜一下,明白嗎?
女:明白。
媽咪的下台階落得相當漂亮,但心底清楚知道:有沒有用心聆聽孩子說話,她是懂得分辨的!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men