千金勝萬金

2011年4月28日 星期四

23W5D--飲糖水記趣

是日到廣華飲糖水--耐糖測試,就是檢查孕婦有否患上妊娠糖尿。
  • 昨晚十二時後禁飲食,半夜前特意吃個小蘋果和飲半杯水為夜宵
  • 早上八點得到達醫院,七點幾已要出發,很累,很口渴...
  • 姑娘很風趣,抽血技術超好,輪籌抽第一次血後就可自行拿杯子飲糖水
  • 聽說糖水很難飲,有人更會飲到嘔,未飲之前,心中不無戒懼
  • 排第四籌,才兩三分鐘骨碌骨碌飲盡,前面三人飲得慢,我也不好意思太快完成
  • 第一號籌那位媽媽才放下杯子,我便立時緊接
  • 實情我覺得幾好飲,溫溫熱熱,係就係甜少少,但可以接受喎,加上我都幾口渴
  • 隱約見有檸檬果肉和核在杯內載浮載沉,是較甜的熱檸水吧
  • 抽血的地方,令我回想起去年暑假做手術前入住的樓層,百般滋味在心頭...
  • 某先生護送愛妻到達我們的房間前,兩人很癡纏:得知飲完糖水後兩小時要再抽一枝血才可進食,那太太扁嘴哭喪著臉撒嬌,男的努力哄她,在她臉上吻了又吻...
  • 做戲咩?!但作為旁觀者,我覺得:充滿娛樂性囉,嘩哈哈^^
  • 不禁回想起自己「後生時」參加過饑饉30,不吃沒難度丫,但當時可以飲水囉
  • 飲完糖水向姑娘報告了飲畢時間,便可暫時離去
  • 我飲得快,十點回來後排第二個抽血,真係叻叻媽咪 ^++++^
  • 直奔出電梯大堂,會合正在等候我至發呆的波波爸
  • 穿上醫院孕婦服的印巴籍待產媽媽或因陣痛太劇而淒哭,男伴則笑著安慰
  • 看見此情此景,我心底不禁有點怕......波波爸話:你未有耐,唔使驚住!
  • 男人,面對生仔,真係興鬆得可以~~~
  • 身邊傳來誘人的外賣早餐氣味,未可飲食的我拉著爹哋的手,速撇遠離引誘
  • 去到樓下的starbucks,爹哋即時問:「你想飲咩?」而閒坐的一小時裡,又多番同我講及店內的果汁/麵包/鬆餅,係咪打得少先?
  • 準時十點折返醫院,嘩,大部分準媽媽都坐定定係度等夠鐘,好在我有爹哋陪咋
  • 姑娘快手抽完第二枝血,可以去食大餐了
  • 2工作天內醫院不來電即表示過關:我從來小心飲食,家族又無病歷,無事卦
  • 但高齡喎
  • 祝自己好運好了
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men