千金勝萬金

2020年9月9日 星期三

心理學說

近日,孩子多了抱怨爹娘很煩。每當媽咪聽到,總會回一句:咁我唔同你講嘢啦。

媽咪往往說到做到,然後,孩子通常很快便會賠不是。昨晚,她向媽咪道歉時(一天到晚道歉十次八次是等閒吧!)說:我個心諗住你好煩時,我就忍唔住講咗出嚟,我都知自己冇禮貌,不過你成日教我,唔好呃你嘛,講大話咪仲唔好!

九歲,仍會直腸直肚。再大一點吧,大抵會更懂得掩飾自己。

媽咪近來努力減少重複發出同一個指令,反而多了向女兒提醒我只會說一次,而她可以自行決定是否合作/跟從。比如這天,她遲遲未肯做功課,媽咪也不進迫,反正近日功課不多,而且到星期尾才須交回學校。更之,畢竟我們要學習承擔後果。

快到黃昏了,孩子才施施然說:我而家做功課,你教我啦!

好傢伙!她的口吻,壓根就是上司命令下屬。

媽咪冷冷回她一句:我而家唔得閒喎!

此話一出,換來了一句:媽咪好衰!

媽咪悠然地說:心理學有個理論,話如果我地成日向對方講正面鼓勵既說話,比如「你比心機啦,你愈來愈進步、已經做得愈來愈好」等話,對方往往會更積極向上,更有動力去做好D,結果佢真係會進步架。相反,如果你成日話媽咪衰,自己諗下後果啦。

嘿嘿~~

語畢,又換來孩子一句道歉。

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men