千金勝萬金

2020年9月15日 星期二

道歉和反省

 女兒的自制力有很大的進步空間,這很大程度應該跟她腦內前額頁功能障礙有關。當媽咪理性的時候,對她相當包容。對!是包容,不是縱容。

這夜,她又反斗了,當然,還不過是一些小頑皮,但媽咪連番表示「不」了,她還是無法抑制衝動而犯禁。然後,媽咪沒正眼看她好一會。

女:對唔住媽咪。

(媽咪清楚知道她還未認真反省,只想以道歉息事寧人)

媽:我唔原諒你。

女:我唔信!聽日你就同我玩番啦,又會教我做功課、同我溫習。

(她已經看透了世情,哈哈!)

媽:咁即係你濫用我對你既愛,覺得我一定會原諒你,所以你就對我唔好啦?

女:咁你頭先唔應該笑住同我講嘛,要惡D!

媽:即係話我欲拒還迎?我好聲好氣提醒你,但你唔接受,反而一定要我惡,係咪?

(說的時候,媽咪一點不惡,說之以理,動之以情)

女:又唔係既!sorry 媽咪,我知道錯喇。

(顯然,她真的好好反省了)

 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men