千金勝萬金

2019年7月9日 星期二

四朵曳花

暑期彈網班第二課。
今天的教練跟上次的不是同一人,這個似乎比較有資歷。媽咪觀看了女兒上網後一兩分鐘才離去。其時,教練不斷提醒她把上落時的開合動作調轉了。
她似乎並未掌握到節奏。
下課了,把她接回時,教練不經意攝出了一句,大意謂她不願意聽取指示,叫做甚麼也不願做云云。
媽咪笑著回他一句:咁我返去同佢傾下偈啦。
從觀課的十分鐘,以及下課後教練跟我說話時的言詞,非常肯定他為人相當和善。
離開場地後。。。
媽:點呀,好唔好玩?
女:OK啦。
媽:係咪好難?跟唔到?
女:係呀,都幾難。
媽:你未做到D動作同要求時,要同教練講,睇下佢有冇辦法幫你,而唔係唔理佢,否則佢就好似頭先咁,向我反映你唔合作喇。呢個教練係咪唔鬧人架?
女:佢唔惡。我地有四朵曳花。
(全班八人,只得一兩個男孩子,女多男少。四朵曳花?媽咪真有點失笑!)
媽:教練冇同其他家長傾偈,只係同我,咁代表咩呢?
女:我最曳囉。
媽:你覺得自己好曳咩?
女:係呀。
媽:你唔係曳,你只係活潑啫!
世上應該沒有天生不愛合作的人,他們大抵都是遇到不同的難題後不懂解決而變成逃避吧!
 

蹤跡 © 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | Images by Tadpole's Notez | Blog Templates created by Web Hosting Men